1-8 Corfe Castle

August 1, 2019 in England ⋅ ⛅ 18 °C

Tsja. Het begon best mooi over een rustig weggetje the New Forest uit. Ik kwam uit in Christchurch. Raar, en mooi!
    Daarna had ik me verheugd op een lang stuk autovrij langs de kust. Was inderdaad autovrij........ En je mag er niet fietsen in juli en augustus. Ik dacht dat het een paar meter zou zijn, maar nee hoor: 12 km (ik dacht eigenlijk nóg langer). Dus ik probeerde paralel: knetterdruk. Ik heb dus het meeste toch maar gefietst (voorzichtig). Wat een hufters.
    Daarna klein stukje naar de pont..... die uit de vaart is, stuk. Geef je natuurlijk pas aan vlak voor de pont, niet op de splitsing van fietsroutes. Het was ook maar 27 mijl om. Ik probeer nog een overtocht te regelen, lukt niet. Is de route om de baai toch onverwacht leuk zeg! En omdat ik gewoon mag fietsen op mijn fietspad, schiet het nog op ook! Lunch in een regional park. Ben ik daarna zomaar in de buurt van de Jurasic Coast! Heb ik daar vanochtend per ongeluk een foto van genomen denk ik. Laatste stuk wel weer een drukke weg, maar die laatste 8 km deed ik zelf, daar had ik nog omheen gekund.
    De camping is leuk. Er schijnen heel veel vogels te zitten. Mijn plekje is wel een beetje erg scheef en helaas geen wifi. Ik blijf toch. Ga morgen naar de kust en misschien naar het kasteel.