Satellite
Show on map
  • Day 8

    Kuala Lumpur

    July 8, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

    Vandaag staat een bezoek aan Kuala Lumpur op het programma. Ik zou mijn groep rondleiden door de stad langs de belangrijkste bezienswaardigheden, maar rond 3u vannacht bleek dat mijn maaltijd van gisterenavond toch niet zo ok was. Ik bespaar u de details, maar de daaropvolgende uren besloot mijn lichaam alle input van de uren voordien zo snel mogelijk terug naar buiten te krijgen.

    Gevolg: geen slaap, maag overhoop, gevoel alsof er een trein over mij is gereden en niet in staat om rond te wandelen in de hitte, laat staan uitleg te geven. Ik heb mijn groep dus alle nodige info gegeven en ze zelf op pad gestuurd, terwijl ik wat probeer te slapen en te herstellen. Doorheen de dag stopt het braken wel, maar blijf ik me behoorlijk miserabel voelen en tegen de avond steekt zelfs koorts op. Teken van wat zwaarder geschut boven te halen, en op advies van mijn dokter ben ik nu antibiotica aan het nemen, drink voldoende water en heb een ORS oplossing genomen om voldoende zouten op te doen.

    Fingers crossed dat ik morgen beter wakker word...
    Read more