Satellite
Show on map
  • Day 9

    Rit naar Taman Negara

    July 9, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

    Na nog een zware avond en nacht met opnieuw braken en diaree, werd ik gelukkig iets beter wakker, goed genoeg althans om op de bus te stappen richting het regenwoud. Voor alle veiligheid pak ik toch maar een immodium.

    Tegen de middag arriveren we in Jerantut, de laatste stad voor het regenwoud. Na de lunch hier, rijden we nog een klein half uurtje voor we in een boot stappen om de laatste twee uur over de rivier af te leggen. Een fijne ervaring voor iedereen, ook omdat het wat verkoeling biedt.

    Tegen de avond komen we aan in een dorpje aan het regenwoud, waar we in een basic maar degelijke hostel slapen. Aangezien er hier al behoorlijk wat klein gedierte zit (grote spinnen, salamanders, grote sprinkhanen etc), is dat voor een aantal deelnemers wel al een uitdaging.

    We eten gewoon in de hostel, en hoewel eten me nog altijd wat misselijk maakt, ben ik wel blij dat ik al terug wat gewoon kan meedraaien. Op naar het regenwoud!
    Read more