HRC Wroclaw & AirBnb Praag

May 15 in Poland ⋅ ☀️ 23 °C

We moeten vandaag voor 11u weer uitgecheckt zijn bij ons een na laatste verblijf. Dus we zijn opgestaan, hebben ontbeten, de laatste spullen bij elkaar geraapt en in de auto geladen. Time to go!

Onze laatste rit gaat naar Praag, maar wel met een omweg via Wroclaw, want ja, als we toch al 5 pins hebben gecollect deze vakantie, kan een zesde deze vakantie er óók nog wel bij, deze ligt nog 'relatief' dichtbij.
    De rit rechtstreeks zou eigenijk 515km zijn en een kleine 6u rijden zijn.
    Nu duurt de rit een goede 7u 😅
    En dat is zonder stoppen bij het HRC en tanken.

Rond 14:45u kwamen we aan bij het HRC. We zijn de Rockshop ingedoken, hebben pins, (eindelijk!) een brede keykoord vooral voor Lars en voor mij (Rox) een shirt weten te scoren.
    Het was weer gezellig en bye bye 😅🙈

Op de foto zie je nog een foto van het Raadhuis van Wroclaw, de belangrijkste bezienswaardigheid van de stad, dit staat overigens ook op de pin, nou had ik dan ook een beetje een idee erbij. Op de andere pin staat oa een gnoom, iets wat je door heel de stad terug ziet komen. Erg grappig, vond ik!

Op naar de rest van de route, op naar Praag!

Rond 17u nog even afslagje Mcdonald's gepakt, hadden toch echt wel honger gekregen!
    Maar goed ook, want ik (Rox) dacht nl al van achteren en zurig luchtje te ruiken. Poep! 💩
    Hij zat dus lekker, inclusief zijn maxi cosi onder.
    Dus lekker charmant, kind zo snel mogelijk naar de invalide w.c. gebonjourd 😅
    Verschonen en omkleden!
    Nadat paps en mams gegeten hadden, was het nog even Logan's beurt en toen gingen we toch weer echt op weg.

We hadden onze gastheer intussen al laten weten dat het aan de late kant zou worden vandaag. Navigatie geeft aan rond 21:10u, dat was gelukkig geen probleem!

Iets na negenen kwamen aan. Hebben niet veel meer gedaan dan ons geïnstalleerd, Logan nog een keer gevoed en naar bed gegaan.

Welterusten voor vandaag... 😴