Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 13

HRC Praag

16. Mai in Tschechien ⋅ 🌬 19 °C

Iets na 8u zijn we vandaag opgestaan, zijn rustig aan gaan ontbijten, lekker eitje erbij gebakken en daarna een sprong onder de douche!

Vandaag gaan we eens rondkijken naar het oude Praag.
    Het is toch nog een klein uurtje van ons verblijf vandaan.

Iets na 12:40u kwamen we aan in het hartje van Praag!

We zijn als eerste doorgelopen naar... Raden jullie het al? Het HRC! 🤪🤘🏻 Verrassend hè 😅

Als eerste een pin gekocht bij de Rockshop en ook hier hadden ze nog een brede keykoord, dus voor de zekerheid heeft Lars er toch maar nóg een gehaald, ook heb ik (Rox) nog een t-shirt uit kunnen kiezen. Maar goed ook, want de (leuke) variaties beginnen een beetje op te raken. 🙈 Maar wat wil je met 6 HRC's in 2 weken.
    Over een jaar of wat zullen ze wel weer andere hebben. Wie weet waar we dan weer belanden. 😉 Dán hoef ik er in ieder geval geen 6 in 2 weken hoor, beetje variatie aan eten is ook wel lekker en misschien iets vaker "thuis". 🤓

Op naar het restaurant. We hadden een review achtergelaten adhv de kassabon van het vorige HRC, waardoor we nu een gratis voorgerechtje mochten uitkiezen.
    Nacho's it is! 🌮😎
    Lekker een alcoholische versnapering erbij. Lekkerrrr... 🍺🍹

Daarna ook nog een burger gekozen, Lars ging voor standaard (BBQ Bacon Cheeseburger) en ik (Rox) ging voor de Hard Rock World Burger Tour, de Astronomical burger, winnaar van Praag. 🍔
    Dat kregen we toch niet ook nog op hoor! 🫣

Ik (Rox) had intussen de bezienswaardigheden die ik graag wilde zien op een rijtje gezet in Maps. Ongeveer een uurtje wandelen zegt de navigatie (zonder terug te zijn dan), dus nog lekker even een aardig programmaatje.