• Day 50

וואי וואי איזה חום הגענו לפוקט

January 30, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

אז אחרי יום המתנה בבנגקוק שבו בעיקר בילינו בבית חב״ד לצורך קירור במזגן ודיברנו עם תומר על נפאל לקחנו לנו אוטובוס לילה של 14 שעות.
    בתחילת הנסיעה באיזה 21:00 הייתי בשיחת וידאו עם אמא כדי להירשם למכינה ללימודים (!) ואז בחור שיושב בספסל שלנו בצד השני בשורה שלנו באוטובוס פשוט הביא לי סטפה ענקית של איזה 2000 באט ואמר לי תקחי. לא הבנתי מה הוא רוצה אז החזרתי לו אמרתי לו שאני לא צריכה ושאלתי מה זה, למה הוא רוצה להביא לי, שאני לא מבינה… הוא פשוט מלמל דברים הנהן ולקח את את הסטפה חזרה אליו.
    זה קרה ככה עוד כמה פעמים במהלך הנסיעה הוא פשוט פנה אלי וניסה להביא לי את הכסף, ניתקתי קשר עין ניסיתי להימנע ובסוף סיימנו את הנסיעה והצלחנו להתחמק מהאירוע ההזוי.
    הגענו לפוקט העיר בירה של הדרום סחוניה דל מות ופגשנו את הדס! התארגנו, מצאנו הוסטל דורמס זול קצת רחוק מהדס אז סגרנו רק 2 לילות בינתים ונראה בהמשך. יצאנו לים ומלול ועמית חברות של הדס הצטרפו וישבו איתנו בחוף. חזרנו לשנצ בחדר תוך 5 דקות היינו בתוק מתקדם. אחרי שנת היופי קמנו ויצאנו לשוק לילה של יום ראשון. תוך כדי שאנחנו מנסות להתמקח עם הנהגי מונית ומתעצבנות על המחירים היקרים של פוקט בא אלינו איזה בחור תאילנדי ואמר לנו בואו אני אקח אתכן. בהתחלה חשבנו שזה נהג מונית שפשוט שמע איזה מחיר ביקשנו לשלם והוא הסכים לקחת אותנו בסכום הזה אבל מסתבר שזה מקומי שגר בפוקט ועבר ללמוד פסיכולוגיה בקליפורניה שבארצות הברית ועכשיו חזר לביקור בתאילנד. הוא סיפר שלפעמים הוא לוקח תיירים ברכב שלו אם הוא במקרה נוסע גם לאותו מקום כי הוא יודע שהכל פה יקר יחסית ואם זה בדרך שלו אז לא אכפת לו לעזור. נחמד מצידו. עלינו לרכב פטפטנו ואחר כך הוא גם ציין שלא אכפת לו לקחת אנשים אבל אם היו מציעים לו כסף על הנסיעה הוא לא היה אומר לא (…I can used the money). בגלל שעלמה ואני תרמילאיות רציניות חשבנו לכמה שניות ובכל זאת החלטנו לא לשלם לו אבל הצענו לו שנסתובב ביחד בשוק לילה. הגענו לשוק ואחרי כמה דקות הוא אמר שהוא הולך לדוכן לאכול אז ניצלנו את ההזדמנות להתחמק מהסיטואציה מהביכה ונפרדנו לשלום. בשוק היו כמה רכישות מוצלחות, פגשנו את הדס ואיתה את סוף ומור עוד חברות של הדס ועלמה, ואפילו אכלנו מן מאפה טעים מלא בגבינה ושום וגם אכלנו קאו סוי שזה המרק קארי האהוב עליי!!!
    למרות החרדות והחששות לקראת ההגעה לפוקט (העליה במחירים, שלא נהנה מהאוירה באי, וגם האנשים שנפגוש…) היום שלנו התפתח בצורה מוצלחת מאוד והיה לנו כיף
    מקווה שגם בהמשך השבוע נוכל לשרוד את פוקט כדי לספר ושהזמן יעבור לנו בצ׳יל ובכיף בלי יותר מדי תכנונים