• Day 62

״עוד סיפור אחד של אהבה״

February 11, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

אז ככה התחיל סשן הפרידות והעזיבה שלנו מתאילנד - ראשונה שנפרדנו ממנה זו אופירי שלנו.
    קמנו בבוקר בריילי עלינו על הטקסי בואוט שלקחה אותנו עד למיין לנד בקראבי ומשם אחרי הרבה ניסיונות הצלחנו גם להשיג בולט בזיל הזול לתחנה המרכזית בקראבי. אופיר צריכה להגיע היום לקופנגן ולפגוש שם את נטע, וכשהגענו לתחנה גילינו שאופיר הספיקה להגיע לאוטובוס המוקדם אז דרכינו נפרדו שם עם קצת דמעות וכאב בלב. כדי להנציח את השבוע וחצי המדהימים שלנו עם אופיר הלכנו לקפה אמזון שהייתה בו בפעם שעברה שהייתה בקראבי, קנינו בסבן אילבן את הטוסט השחור שלה בשילוב אייס תאי תיי וויז מילק ככה שנרגיש כאילו היא עדין פה איתנו. ישבנו שם כמה שעות טובות העברנו את הזמן עם שש בש וספרים, משם הלכנו לאכול פדטאי טוב ועלינו לאוטבוס לילה. הנסיעה עברה יחסית מהר ובקלות, דיברתי כל הדרך בקולי קולות עם אמא ואבא ואחרי העצירת אוכל נרדמתי לאיזה 6 שעות טובות.
    הגענו לבנגקוק פגשנו את שוהם ואחרי שהדס קנתה כרטיס להיום בערב לצאנג מאי נסענו ישירות ללמפו שקיבלו אותנו לצ׳ק אין מוקדם. יפה מצידם. התקלחנו ונחנו בחדר חצי ישנות/מנמנמות, ואז פתאום נשמעו רעשים מבחוץ ומשום מקום איילת ועילי קפצו על עלמה בהתלהבות צרחות וחיבוקים. בהחלט הייתה פגישה מרגשת לכל הדעות.
    יצאנו כל החבורה לסיבוב הכר את העיר, שהרי איילת ועילי רק הגיעו אתמול מהארץ וגם הדסי שלנו לראשונה בבנגקוק ויש הרבה נקודות עניין שחשוב להכיר. קנינו מאפים והלכנו לשבת בבית קפה המערבי הקבוע שלנו. משם הלכנו לסיבוב בסבן אילבן, שם היה ממש סיור מודרך על כל הדברים שחייבים לדעת, מסוגי הגלידות ועד החטיפים, המלוחים והמתוקים, הבקבוקי מים והטוסטים. הכל לפרטי פרטים. הלכנו גם לחנות יצירה וחנות מתוקים, ואחרי כל הסבב הזה כבר היינו עייפים ומותשים מהחום אז חזרנו להירגע בלמפו. עילי ואני הרצנו כמה סבבים של ג׳נגה והיה קצת מינגלינג של היכרות ככה שלא שמתי לב שהזמן עבר וכבר היינו צריכים לצאת לאכול ולנסוע לבדיקת קורונה שלנו. וכך היה. כשהגענו לבדיקה הופתענו לגלות כמה מהיר התהליך, רק נכנסנו וכבר תוך חמש דקות היינו עם מטוש באף ויצאנו החוצה. עיקר הזמן הייתה הנסיעה בפקקים ואני ניצלתי את הזמן ונרדמתי קצת בנסיעה. כשירדנו מהמונית ברחוב של הקוואסן בדיוק הדס יצאה לאוטבוס לילה שלה לצאנג מאי ראינו אותה מחכה למונית שלה אז נפרדנו ממנה לשלום וגם זו הייתה פרידה מאוד עצובה עד כאב, אנחנו בטוחות שתעשה חיים בצפון, ונתראה ממש בקרוב בקמבודיה! אמן!
    חזרנו ללמפו לימדנו את איילת ועילי קאבו והם היו התלמידים הכי טובים שלי עד כה באמת קלטו מהר ושיחקו מאוד יפה, ומשם יצאנו לסבב ארוחת ערב של סטריט פוד. טעמנו לראשונה בננה לוטי מלוח עם ביצה גבינה ותירס, שהוא בעצם היה גם מתוק כי החמודים מהדוכן שמו לנו גם חלב מרוכז מעל. בכל מקרה זה היה טעים בטירוף אז התבאסתי שלא ניסיתי זאת לפני, אין דבר, אי אפשר להיות טובים בהכל…