• Day 78

נחיתה רכה בקמפוט סיטי

February 27, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 32 °C

אז הגענו לקמפוט!
    ישר כשירדנו מהאוטובוס הלכנו לוונדרז למרות שהיה סולד אווט בבוקינג הייתה לנו תקווה בלב, ואכן אחרי כמה עניינים הצלחנו לסגור לכולנו 2 לילות.
    אכלנו לראשונה chicken popcorn עם מלא צ׳ילי, מאכל שאלוהים נגע בו וחד משמעית דורש לשבור צמחונות מבחינתי כל יום! שנ״צנו, אכלנו שוב והלכנו לפסטיבל בירה ב Monkey Republic. נפגשנו עם ליאו ואחרי שקצת מיצינו את האירוע חזרנו לוונדרז. כמה סבבי קלפים ולא הייתה ברירה אז הזמנו שוב chicken popcorn. משם התחלנו ללכת לכיוון הסופר במטרה אחת - לקנות גלידה. תוך כדי שאנחנו הולכים לאיטנו ברחובות קמפוט פתאום ראיתי בגוגל מפס שהסופר נסגר ב22:00, כלומר עוד 5 דקות בדיוק! אירוע מזעזע!! דן ואני כמעט רצנו ובסוף הגענו ממש בשניה האחרונה והשגנו את מבוקשנו! מגדירה את האירוע ככמעט ונפגע! א.נ.א.נ
    שוב עשינו סיבוב בפסטיבל בירה וכששמעו שהמשך הערב זה רק מסיבת טכנו שלא לטעמנו חתחנו לישון. אני נשארתי ערה בחדר ואז ירדתי לשבת עם ליאו איזה כמה שעות בלובי של הוונדרז. דיברנו והיה נחמד חוץ מזה שיצאתי משם עם מיליון עקיצות חדשות ויפות על כל הרגלים שלי.
    למחרת בבוקר התעוררנו ברגוע בלי יותר מדי מטרות ליום, הלכנו לאכול ארוחת בוקר קצת יקרה אבל שווה בטירוף אני אכלתי מן בייגל כזה עם ירקות מבושלים והמקום עצמו תורם ותומך בבעלי מוגבלויות אז בכלל מטרה נעלה לבזבז עליה כמה דולרים. תכננו ללכת לארקדיה שזה סוג של פארק מים אבל בסוף העצלנים שאנחנו מצאנו את עצמנו במרקי שזה סתם מקום קצת היפי וכיפי להיזרק בו כל היום. הייתי עייפה אז איך שהגענו נרדמתי לאיזה שעתיים על הכריות בזולה. כשקמתי שיחקנו קצת קלפים, חישקנו חישוקים, שחינו באבובים בנהר ואחרי הרבה שעות של כלום וכיף החלטנו לעבור לhideaway כדי לראות את השקיעה משם. התחלנו ללכת כולנו עם שירי ורוני הישראליות שהצטרפו אלינו להיום, וממש אחרי כמה דקות בדרך עצר לידנו רכב של מקומי ולקח אותנו טרמפ למקום. התיישבנו לשקיעה שהייתה ממש יפה, ואחרי בירה אחת בלבד כבר נהייתי קצת שיכורה, כמובן. בדרכנו חזרה לוונדרז החלטנו לעצור שוב במרקי לבדוק האם המסיבה מסיבתית וכיפית, נכנסנו וראינו שיש מוזיקה ואנשים רוקדים, אז למרות שזה היה קצת יותר מדי היפי נכנסנו והשתלבו באווירה. משם חתכנו חזרה למקלחות ועניינות, ולמרות שממש ניסינו למשוך את הערב וירדנו עלמה דן ואני לשחק קלפים, אחרי איזה 4 סבבים הייתה הסכמה כוללת שהולכים לישון כי אנחנו עייפים ומחר מתוכנן לנו בוקר של rock climbing אז צריך לקום מוקדם מלאי אנרגיות!
    יש אחלה אוירה בקמפוט והיא חביבה עלינו מאוד, אני ממש שמחה שירדתי לכאן עם כל החבורה באמת כולנו רוצים בערך אותם דברים ומסתדרים מעולה וטוב לנו ביחד. קמפוט מאוד קרובה לים אבל לא באמת על החוף, חשבתי שלא יהיה כאן הרבה מה לעשות אבל גיליתי שלא ובאמת גם העיר עצמה וגם הדברים מסביב ממש כיף פה ואני שמחה מאוד שאני כאן מוקפת באנשים שאני אוהבת (לאב יו גייז) ❤️