Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 4

היום שבו פגשנו את טאסוס וסופיה

28 de abril, Grecia ⋅ ☀️ 17 °C

יום ראשון ויכולו השמים והארץ וכל צבאם ורון וכרמל יקחו יום מנוחה

בכל זאת, חופשת מילואים סימסטר, אז החלטנו גם קצת לנוח.. לקחנו יום באיזי, נשארנו בחדר עד 12:00, הסתובבנו בעיירה מצובו החמודה, ומשם בצהרים המשכנו לזגוריה. בדרך עצרנו לפיפי בתצפית וכשפתחנו את הטלפונים גילינו שקים וברגר (חברים שלנו) התארסו! התרגשנו מאוד וכל המשך היום חשבנו על החתונה שתהיה ושמחנו מאוד בשבילם.
    עצרנו לארוחת צהרים במסעדה מול הנוף ואחר כך הגענו לגאסט האוס שניצני ויאיר המליצו לנו. מקום מהמם מעוצב בצורה מושלמת, ועם בעלים מקסימים - טאסוס וסופיה,
    שנתנו לנו להרגיש בבית מהשניה הראשונה. פינקנו את עצמנו בחדר הטוב יותר עם הנוף ובילינו את אחר הצהרים במנוחה נוספת בחדר המהמם שלנו וצפייה בסרט על התמוטטות הכלכלה בארה״ב ב2008 (שהשפיעה על יוון גם עד היום).
    בערב יצאנו לאיזה בר יין, היה ערב ממש כיפי, דיברנו צחקנו ואכלנו פלטת גבינות טעימה עם ריבה מטריפה שמרוב שהייתה טעימה כרמל שאלה את בעל המקום אם אפשר לקנות את הריבה בצנצנת הביתה, אז הוא הביא לי קצת מהריבה בכוס טייקאווי 😋