Satellite
Show on map
  • Day 30

    El Burgo Ranero

    May 21, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 17 °C

    Nou, daar gaat tie..... gisteren dus in een albergue geslapen. Geen kamers meer maar wel een bed in een slaapzaal.... waar moet ik toch aan denken..... alleen 20 man/vrouw op een zaal...🙈🙈 en zo geschiedde maar eerst eten en drinken. Ik zat bij een groep Australiërs, goeie babbel en een gezellige avond gehad. Nou gezagen werd er en toen kon ik toch nog mijn verhaal op Penguin afmaken wat eerder op de avond niet lukte. Enfin eindelijk in slaap gevallen met oordopjes....en vroeg eruit en na een pelgrim-ontbijt de fiets weer op. Ik kan het niet verklaren maar het leek wel alsof ik vleugels had en ik drink géén redbull... nee zonder gekheid het ging zo goed en zelfs voor de middag was ik al voorbij het eindpunt van het vorige traject maar zo vol energie en dus door. Ik heb weer een heel stuk op gravelpad gereden waar ook weer de wandelaars liepen en niet een paar.... ik denk dat ik vandaag ën paar honderd pelgrims te voet ben gepasseerd. Bij het roepen van buen Camino waren de reacties zeer uitlopend van geen reactie, een schrikreactie van uit de concentratie gehaald worden tot bellende pelgrims of op hun GSM starend of fris of minder fris terug roepend, enfin met beleid gefietst en uiteindelijk zijn er weer gescheiden paden. De zon scheen de hele dag en aan de lucht geen wolkje te bekennen. Rond 13.30 uur ging het toch wat langzamer en Léon was toch nog iets van 40 km en dat vond ik toch even iets te gortig, dan maar een hotel en onder de pannen voor de nacht op een fatsoenlijke kamer en dat is gelukt. Vandaag ruim 80 km's afgelegd.
    Ik besef ook dat ik vandaag 4 weken (zondagen) onderweg ben.. ik kijk tevreden terug.
    Read more