• Day 3

Kēnigzē 1. haiks

September 17, 2018 in Germany ⋅ 13 °C

-Mūsu pirmo 1.haiku sākam diezgan agri, jo ejamais gabals paredzams gana garš. Turklāt ir laika limits - ir jāpaspēj uz pēdējo prāmīti no Obersee ezera, kas pārvedīs mūs pāri Kēnigzē ezeram. Prāmītis atiet 18:00.
    - Rīts diezgan miglains. Dzestra, bet ciešama temperatūra. Pēc 20min gājiena uzreiz sākas stāvs kāpiens augšā. Mārtiņš paņēma trako tempu (viņš ir vidējo distanču skrējējs - vieglatlēts, tāpēc ar viņu šādos pārgājienos labāk nesacensties). Tā nevar iet ar meitenēm. Madara un Anna jau sagājušas sarkanus vaigus. Anete varonīgi rauj līdz Mārtiņam. Mēģinu grupiņu piebremzēt. Uz īsu brīdi izdodas.
    - Pusdienu pārtraukums bija paredzēts Jenner virsotnē, tomēr tur gaisa vagoniņam būvniecība tāpēc līdz pašai augšai uzkāpt nevar. Uz kores pie virsotnes paēdam maizītes. Tur tiek arī tiek sasveikts dzimšanas dienas jubilārs - es! Ap šo laiku jau laiks pamatīgi iesilis un mākoņu debesīs praktiski nav.
    - Tālāk bija paredzēts vairāk vai mazāk gar ezera krastu iet "uz leju" uz Obersee, tomēr dabā notika savādāk. Laikam no vasarā notikušajām lietusgāzēm taka bija aizgruvusi un mums nācās iet apkārt. Pēc aptuveni ceļā pavadītām 5h man sāk parādīties neliels stress. Pēc kartes esam knapi pusē un mūs prāmītis negaidīs. Taka principā bija akmeņu nogruvums un nācās rāpties uz augšu pa akmeņiem. Skats, protams, iespaidīgs. Varētu gribēties, lai gājienu varētu vairāk izbaudīt bez prāmīša spiediena. Vismaz izgājām normālu haikeru taku, kur nebija sastopami aziātu tūristu pensionāru bari. Pie Seeleinsee ezera ieturam otro ēdampauzīti, pēc kuras sāksies otrais lielais kāpiens uz augšu.
    - Pēc vieglas pastresošanas tomēr 17:45 ierodamies ostiņā uz 18:00 pēdējo prāmīti. Izpalika paša Obersee apmeklējums, bet vismaz nedaudz ekstrēmākas sajūtas piedzīvotas. Pārgājiens ļoti foršs! Noieti gandrīz 30km ar 1800 vertikālajiem metriem!