• Day 2

Tallina

July 15, 2018 in Estonia ⋅ 26 °C

- Šodien brīvsolis. Esot Tallinā jāaiziet apsveicināties ar vecajiem baltajiem draugiem vecpilsētā. Savu posteni sargā pārliecinoši vēl aizvien.
    - Aizejam arī uz Tallinas tirgu, kas vakar bija ciet. Visādi mazi sīkumi. Viss tirgus sastāv tā kā no maziem kioskiem. Tas tāds stilīgais tirgus, kur aiziet pastaigāt un apēst saldējumu, nevis iepirkt dārzeņus pusdienām. Bet atmosfēra patīkama.
    - Tālāk mūsu maršruts ved uz Tallinas ostu, kur arī notiek kaut kāds jūrnieku svētkiem līdzīgs amatnieku tirdziņš. Ārā laiks ļoti labs. Vērtīgs bija 1eur ieguldījums - salmu cepurē. Netīšām tiekam izstaigāt arī buru kuģi, kas piestājis tur pat ostā. Tur ļoti daudz cilvēku, tāpēc ļoti ilgi gan tur neuzturamies.
    - Baltušam šodien kaut kāds melnais caurums vēderā - ēd visu, kas nekustas. Pēc gastronomiskajām izvirtībām aizejam mājās uz power napu. Vakarā vēl paredzēts iet uz pilsētas laukumu, kur uz lielā ekrāna būs iespēja skatīties pasaules kausa futbolā fināla spēles translāciju. Spēlēs Horvātija pret Franciju.
    - Uzlādējušies un nedaudz atpūtušies, dodamies uz centru. Bez nopietniem argumentiem es esmu par horvātiem. Lai arī neesmu lielākais futbola fans, bet atrodoties šādā atmosfērā laiks pagāja diezgan ātri. Uzvaru ar 4-2 svinēja gan francūži, bet es par to baigi nepārdzīvoju. Daži horvāti, kas arī bija šeit laukumā gan bija jūtami sašutuši.
    - Pēc spēles visi diezgan izsalkuši, tāpēc vēl pirms iešanas mājās sameklējam, kur paēst. Šodien vakariņās pica!