• Day 3

Pilzene

November 30, 2019 in Czech Republic ⋅ ☀️ 3 °C

- Pilzenes dienas brauciens. Tāpat ap 8 ceļamies un 9 veļamies. Jāiet uz centrālo staciju, kur vilciens uz Pilzeni. Stacijā uz vietas nopērkam biļetes uz 9:45. Kopā abiem turp-atpakaļ 528Czk. Ar minimālu pastresošanu atrodam gan kasi, gan pašu vilcienu.
    - 11:00 esam Pilzenē (Vietējie gan saka - Plzen. Pilzene vēsturiski iegājies no vāciešiem). Gribas kaut ko uzēst tāpēc meklējam kādu cafe. Centrālajā laukumā atrodam foršu mazu vietiņu, kur izskatījās arī, ka vietējie nāk brokastīs - Le Frenchie Náměstí. Es apēdu pankūku + apelsīnu sulas + kapučīno komplektu pa 139Czk, Madarai upeņu jogurts un cafe. Ļoti garšīgi.
    - Pēc ieturēšanās bija paredzēta 13:00 tūre pa alus rūpnīcu Pilsner Urquell, bet visas tūres līdz 16:30 šodien pilnas. Jau sapirkušies glāzes un alus, suvenīru veikalā ejam atpakaļ uz pilsētu nosist līdz tam laiku.
    - Izšujam cauri tirdziņam vecpilsētas laukumā. It kā būdiņas daudz un foršas, bet kaut kā pietrūkst. Gribētos vairāk vietējos darinājumus un štruņķikus. Bet šeit vietējie maksimāli spiež uz ēdieniem un dzērieniem. Kas vēl interesantāk - ārā ir gandrīz decembris un pietiekoši auksts, bet teltīs, kur tirgo Ziemassvētkiem tik raksturīgo karstvīnu nav gandrīz neviena cilvēka, bet teltīs, kur pārdodas alus - garas rindas. Laikam tiešām tas nav tikai stereotips par čehiem un alu. Pēc tam vēl 2h laikā izskrienam cauri tik ieliņām cik varam paspēt. Visi veikali ciet, jo visi cilvēki dzer alu svētku tirdziņos uz ielām (kopā šodien redzējām 3 gab. Pilzenē). Redzot cik visi dzer alu nesaprotu kāpēc kāds vispār mēģina pārdot to karstvīnu. Slikta biznesa ideja.