• Day 4

Prāga - Šveika krogs

December 1, 2019 in Czech Republic ⋅ ☁️ 1 °C

- Atbraukuši atpakaļ uz Prāgu meklējam launaga vietu. Kā parasti, tas ir grūtāk nekā gribētos, bet pēc brīža nobāzējamies bagešu kafejnīcā. Kopā ar cafe es apēdu lielo bageti, Madara iztiek ar kruasānu.
    - Tālāk dodamies uz Prāgas vecpilsētas centrālo laukumu, kur šodien sākas Ziemassvētku tirdziņi. Ak dies, kas pa ļaužu masām. Un it kā skaitās tūristu nesezona.
    -Arī pēc Prāgas tirdziņu izstaigāšanas atkal jāsecina, ka prāgiešiem (laikam jau čehiem kopumā) ir svarīgi paēst un iešaut (iedzert kādu grādīgāku dzērienu). Darinājumu teltīs viņiem garlaicīgi, kamēr 10 vienādās alus un karstvīna teltīs rindas. Arī mēs nedaudz iesiluši pēc tirdziņa aizejam vēlreiz līdz Kārļa tiltam un tad uz Šveika krogu vakariņu mielastā.
    - Krogā uzreiz ierāda mums vietu mazā stūra galdiņā. Vieta laba. Neko neprasot uzreiz tiek atnests alus un tad varam izvēlēties ēdienus. Mana izvēle krīt uz gulašu, Madara tiek pie rukša. Visi ēdieni tiek pasniegti ar 4 baltmaizes šķēlēm, kas jāaplej ar mērci un jāloka iekšā.
    - Krogā foršs, bet ne uzmācīgs balagāns. Šeit pieejams tikai pašu taisītais alus un to dod daudz. Cenas adekvātas par vakariņām diviem ar vīnu Madarai un 3 alus kausiem man kopā ~ 800 Czk.