• Day 5

Prāga - Petrin tornis

December 2, 2019 in Czech Republic ⋅ ⛅ 2 °C

- Ar sabiedrisko dodamies uz Petrin parku, kurā augšā jātiek ar funikulieri. Interesanti, ka parastā tramvaja biļete, der arī funikulierim. Kāpsim Petrin observatorijas tornī, no kura paveras panorāmas skats uz Prāgas vecpilsētu. Biļete katram 150 čehu naudas. Diena viegli apmākusies, bet tas skatu baigi nebojā. Agrs, auksts vai kas, bet cilvēku šeit ļoti maz.
    - Pēc torņa ejam uz Džona Lenona sienu, kur atgriežamies tūristu realitātē. Turpat netālu ir Čehijas šaurākā iela. 50cm plata. Ielas sākumā ir gājēju luksofors, jo divi cilvēki samainīties tur nevar. Uz šo ielu labāk nākt pirms pusdienām, lai samazinātu iespējas iesprūst.
    - Pa ceļam atpakaļ uz centru noejam gar smieklīgu statuju. Divi vīrieši uzčurā Čehijas formu. Statujām visi locekļi ir kustīgi...
    -Tur pat blakus pie upes kaut kas neredzēts - gulbji. Super daudz gulbji. Vienkārši kādi 40-50 gab. tur pat staigā un diedelē no tūristiem maizi.
    - It kā iegājām lielveikalā sazīmēt kādus suvenīrus uz mājām. Madara nopirka saldumus darbam. Kopumā veikals nogurdina bez liela guvuma. Es uzstāju uz aizbraukšanu mājās uz power-napu.
    - Orģinālais plāns braukt uz Prāgas TV torni izgāzās, jo bistro, kurā bija domāts pasēdēt un varbūt arī pavakariņot strādā tikai līdz 16:00, tāpēc pēc atpūtas mājās tapa jauns plāns. Iesim barčiku tūrē.
    - Kopā izstaigājām 3 bārus ar vietējo darinājumu aliņiem. Finiša aliņš Prāgas centrālajā laukumā ar maksimāli pārcenotu Pilsneri. Madara vienā dienā sen tik daudz alu nebūs izdzērusi. Bet, kur citur ja ne Čehijā? Ja pat pusdienu piedāvājumā parastās kafejnīcās ietilpst kauss alus.