• Day 2

Panteons

December 5, 2021 in Italy ⋅ ⛅ 13 °C

Dienu sākam ar metro braucienu uz Aventine Hill, kur paveras panorāma pār Romu. Lai arī līdz galam netikām, kur bija domāts, jo kalna galā vārti bija ciet, bet skats tāpat bija ļoti labs. Pāri Tevere upei redzams gan Vatikāns, gan Panteons, gan Tēvzemes altāris.
    Pastaigājamies pa Trastevere rajonu. Principā katra trešā ēka ir ievērības cienīga, kas jebkurā citā pilsētā būtu apskates objekts, bet šeit to ir tik ļoti daudz, ka vienkārši plūstam garām un skatāmies.
    Ieejam vietējā hunpalu tirgū, kas stiepjas visas Clivo Portuense ielas garumā. Vietējie Gucci un Louis Vuitton pārstāvji. "Official merchandise
    just for you my friend". Tirdziņš šķiet bezgalīgi garš. Kamēr izgājām cauri pagāja kādas 30-40min.
    Nonākuši līdz Panteonam secinām, ka šeit jāatgriežas darba dienā. Svētdienās tikai ar rezervācijām un ārkārtīgi daudz cilvēki.
    Nonacām pie Romāņu foruma. Iekšā negājām, bet no Capitol laukuma platformas lieliski pārredzamas visa kādreizējās impērijas varenība. Apskatot iespaidīgās drupas. Madara uzstāja, ka jāaiziet pie Romula un Rema statujas. Dabā izmērā šie knapi 15cm augumā…
    Pavīnojam pie Kolizeja, jo vienreiz noejot garām nevar “uzsūkt” to grandiozumu.
    Tā kā šodienas punkti kartē ir izskrieti, tad tagad sākam improvizēt. Nolemjam, ka vēl ir agrs un uz mājpusi vēl doties negribas, tad ejam uz Spāņu pakāpieniem.