• Day 11

Malaga - Paseo de las Curas

April 8, 2022 in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

Tā kā šodien viena no ļoti retajām dienām, kad laiks patiešām ir labs, tad pirmais un galvenais dienas uzdevums (vismaz pēc Madaras domām) ir doties sauļoties. To arī daram uzreiz no rīta, dodoties uz tuvāko pludmali naktsmājām - Playa de la Misericordia. Ir nedaudz pēc plkst. 10 no rīta un Madara ir vienīgais brīvprātīgais sauļotājs. Spānim vēl salst tāpēc citi pamazām sāk ierasties pēc kādas stundas, pusotras. Madaras zosāda kamēr tiek uzņemts saules D vitamīns, varētu izskaidrot kāpēc. Es tikmēr akmeņainajā pludmalē roku bedri, lai sasildītos. Pa to laiku diezgan normāli pievelk muguru. Vēlāk diezgan sarkana palika.
    Pēc pasautēšanās procedūras dodamies mājās sagrupēties dienas otrajai pusei. Vēl viena svarīga operācija šodien - atdot nomas Fiatiņu. Pirms tam gan vēl jāpiešpricē nedaudz degviela, jo viens kubiks tomēr nokrities. Jāsaka, ka vāģītis izcili sevi parādīja. Nobraukuši 1000km ielējām tikai 55L degvielas. Pie pēdējo pāris mēnešu degvielas cenām tas ir ļoti patīkams bonuss. Auto atdošana izrādās ļoti vienkārša. Tajā pašā stāvvietā, kur paņēmām, tur noliekam. Aiznesam atslēgas AVIS darbonim un viņš pat neaiziet apskaktīties mašīnu. Tik pārjautā - no damage, full tank? Everything ok, thank you! Vieglākā auto nodošana kāda bijusi!
    Kaut ko nedaudz gribas uzkost tāpēc tur pat stacijas pārtikas veikalā nedaudz uzpildāmies arī paši. Nopērkam vakar nedabūtās garneles, mazo vinčiku un aliņu. Dodamies uz Paseo de las Curas parku, kur pirkumus kopā ar papagaiļiem notiesājam. Netālu palmas ēnā uz soliņa kāds spānis laikam nav ticis līdz mājām un siestu aizvada tepat.
    Šodien vēl jāpaspēj apēst viens spāņu gardums churros. Eļļā vārīts cīsiņveidīgs objekts. Izvēlamies vietu vecpilsētā, kur šķietami visi ēd tikai čurosus - La Malaguena Churreria. Kopā ar kapučīno mums atnes 4 gab. čurosus un izkausēta kakao krūzīti, kur tie jāmērcē. Pēc garšas principā nav slikti, bet vēlreiz tādus negribas ēst, jo nepamet sajūta, ka faktiski ēdam sacietinātu eļļas pikuci. Vietējās tantes gan tas netraucē un pie blakus galdiņa kopā ar skaļām diskusijām divatā noloka vismaz kādus 6-8 gab.