• Day 7

ANO asambleja, Chrysler Building

October 12, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 21 °C

Pēc somu savākšanas viesnīcas džeks mums piedāvā uz ielas noķert taksi. Pēc mana apstiprinājuma to arī ļoti operatīvi izdara.
    Taksists kaut kāds arāb-veidīgais ar aizkrāmētu priekšpusi, es priekšā sēžu uz avīzēm, pie kājām iespiesta kaut kāda šofera mugursoma. Viduskonsole pilna ar kaut kādiem krāmiem. Ilgi mums nav jābrauc, tāpēc šausmīgi, tas netraucē.
    Pa 20$ (17usd + 3usd tips) aizved uz Grand Central, kas atrodas līdzīgā attālumā laika ziņa kā ietu ar kājām. Tomēr ar lielajiem koferiem nebūtu baigais bonuss iet tos dažus kvartālus.
    Saprotam, kas ir kas. Info centrā zem pulksteņa saņemam norādes, kur atstāt bagāžu kamēr pastaigāsim un turp arī mēģinām doties. Minūtes 15 jāiet līdz atrodam. Jāiet kādi 3 kvartāli līdz, random dzīvoklī varam atstāt somas.
    Tagad varam iet uz ANO. Ejot uz asambleju baigi gribās ēst, bet tā uz sitienu neiekrīt acīs labas potenciālās vietas.
    Mamma sabildējas pie karogiem un ANO emblēmas. Latvijas karogs gan iespiests koka zaros, tāpēc pie tā nekāda jēdzīga bilde nesanāks.
    No šīs puses labs skats uz Crystal building. Nesen nopucēti spīdīgi ērgļi ēkas stūros. Laikam gatavojas drīz gaidāmajai apskates platformai, ko plāno tur atvērt.
    Netālu no Grand Central paēdam korejiešu ēstuvē. Rīsi ar vistu, dažādās mērcēs. Garšīgi, bet asi - Bruklinas lāgeris glābj situāciju. 67$ par 3 porcijām uz 4 cilvēkiem, bet tāpat nevaram visu apēst.
    Jāiet pēc somam, pa ceļam Madarai vajadzēja atrast saldumus darba kolēģēm, neizdodas, to atliekam uz pēdējo dienu Milfordā.
    Baigo piķi nokāš par somu uzglabāšanu. 4 somas uz 3h 75$, bet neko darīt, pats īsti arī nepaprasīju pirms tam cik tas maksās, tāpēc iespējams tas bija tūristu tarifs.