• Day 7

Grand Central Terminal

October 12, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 19 °C

Galvenais uzdevums uzreiz ir nopirkt biļetes (vēlams pareizās) uz Milfordu. Biļetes nopirkt automātā diezgan ērti. No Grand Central termināl uz Milfordu 4gab. 84$. Not great, not terrible ja jābrauc nepilnas 2h. Pie aparātiem grozās čibriks, kas it kā baigi izpalīdzīgs, bet visdrīzāk cer uz tipu pēc tam kad parāda, kuras pogas jāspiež.
    Atrodam aši vilcienu, bet vilciena tante saka, ka esot ātrāks vilciens uz Milfordu. 20min ātrāk ieradīšoties. It kā īpaši nesteidzamies, bet šis ir ļoti aizņemts vilciens, kamēr otram vajadzētu būt tukšākam. Mums lielas somas, tāpēc tas varētu būt bonuss. Laiks mums ir, tāpēc meklējam. 111. līniju atrodam ļoti ātri. Pie vietējā vēl pārliecinos vai ir īstais vilciens - ir. Gaidām startu. Sēžot mīkstajos krēslos sākas diezgan intensīva knābāšana (lokālais termins, kas apzīmē iemigšanu krēslā. Kad iemiegot galva krīt uz priekšu un krišanas brīdī pamostoties sarausties. Tā no malas izskatās līdzīgs kustība putnu knābāšanai! :)