• Day 15

Rokefellera centrs

May 4, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 13 °C

Ar Rokefellera centru arī šoreiz viss negāja tik gludi. Izrādās, ka es biju nopircis biļetes uz Top of the Rock vienu dienu par ātru. Par laimi kamēr vēl Santjago barojām parkā putnus paralēli ar e-pastiem izdevās sabīdīt lietas un iedeva jaunas biļetes uz mums vajadzīgo datumu un laiku bez nekādām papildus maksām.
    Sākumā atgriezušies Lielajā ābolā dodamies uz Centrālparku, kur apskatām dažas vietas, kur pagaišajā reizē nepaguvām. Piemēram Bethesda Fountain, kuru zinu no Džona Vika filmām un noteikti vēl daudzām citām. Interesanti. Palīkumojām vēl pa mazajām taciņām un Strawberry Fields klajumiem. Uz Bow Bridge notika masīva kāzinieku foto sesija. Arī šoreiz satikām daudz vāveres, kuras katra risina kaut kādas savas problēmas un nemaz neliekas cilvēku traucētas. Aizgājām arī līdz Belverde Castle un Cleopatra's Needle. Brīžiem grūti saprast, kāpēc tik ļoti dažādi no konteksta izrauti objekti šeit atrodas. Ko Ņujorkas Centrālajā parkā dara kaut kāds Ēģiptes Kleopatras obelisks?
    Pēc pastaigas sagribas nedaudz ēst. Piestājam Centrālparka Zoo kafejnīcā, lai lieki nesarežģītu šo procesu ieejot atpakaļ pilsētas ielās. Es apēdu čīzburgeri, Madarai vēl iekšiņa nav līdz galam atdzīvojusies, tāpēc apēda tikai jogurtu ar musli.
    Šī atdzīvojās, kad paspīdēja iespēja aiziet līdz Maicy veikalam. Kāda stunda laika mums šim pasākumam bija, ko Madara arī lietderīgi realizēja. Viena MK somiņa kabatā. Cilvēks priecīgs.
    Laiks doties uz galveno šodienas objektu - Top of the Rock. Nedaudz līņā lietus, bet cik izskatās no ielas līmeņa baigi tam nevajadzētu traucēt skatam. Mums biļetes bija uz 16:50, bet bijām krietni ātrāk. Tā kā bija maz cilvēku, tad mūs uzreiz arī ielaida. Oktobrī gan iekšā, gan uz ielas bija bezgalīga rinda. Šoreiz kā VIP bosi pa tukšiem gaiteņiem ejam uz liftu.
    Uzbraukuši augšā uzreiz acu priekšā visā krāšņumā Empire State building. Fonā tālumā redzam arī One World trade center milzi. Pa visu terasi ir tikai daži cilvēki tāpēc brīvi varam staigāt apkārt. Otrā pusē redzams praktiski viss Centrālparks. Starp lietus mākoņiem ik pa brīdim izlaužas kāds saules stars, kas parka zaļos kokus iekrāso spilgtos toņos. Viegli līņā lietus, bet nekad neesam bijuši tik gatavi lietum kā šajā ceļojumā, tāpēc neliekamies traucēti.
    Tā kā pēc šī objekta jādodas atpakaļ uz lidostu, tad steigties negribam, pasēžam un vienkārši pabaudām Ņujorkas panorāmu. Skats tomēr ir diezgan unikāls, kuram pielīdzināt varbūt var tikai kādu no Āzijas megapolēm. Patīk mums Ņujorka! Lai arī šoreiz šo skatu redzam krietni ātrāk nekā varējām iedomāties oktobrī, kad pirmo reizi bijām NY, bet jāsaka tāpat kā toreiz - jāskatās, kamēr ir, jo nezini kad nākošreiz ko tādu redzēsi.