• Day 2

Viļņas TV tornis

May 21, 2023 in Lithuania ⋅ ⛅ 21 °C

Šis tas vēl neapskatīts no iepriekšējās apmeklējuma reizes tomēr ir palicis. Un viens no tiem objektiem ir Viļņas TV tornis. 326m augstajā tornī biļešu sistēma izdomāta diezgan mulsinoša. Vismaz 4 dažādi biļešu veidi... Man pēc rīta mīšanās gribas ēst, tāpēc brauksim uz 19. stāvu, kurā atrodas restorāns. Par braucienu augšā nākas šķirties no 14eur par cilvēku.
    Restorānā Paukščių takas (latviski tas būtu Piena ceļš) gan saprātīgas cenas. Es ar Santu nosliecāmies par veģetāri pildītām ceptām sēnēm. Bija ļoti garšīgi. Edgaram kaut kāds burgerītis un par Madaru nav vērts minēt - Cēzara salāti.
    Interesanti, ka galdiņi griežas pa riņķi ap TV torni, tādējādi aptuveni 40min laikā, jeb vienas ēdienreizes laikā apbrauc apkārt un redzi pilnu panorāmu.
    Pamanījāmies redzēt arī kā tiek iesildītas un testētas "trubas" Rammstein skatuvei. Izsprāga pa kādai liesmai un dūmam.
    Minimālā dienas tūrisma norma izpildīta. Tagad vienkārši iesim, kur deguns rāda pa vecpilsētas mazajām bruģētajām ieliņām.