• Day 3

Gedimina tornis, Trīs krustu kalns

May 22, 2023 in Lithuania ⋅ ☁️ 20 °C

Šorīt ar velo izbraucu mazāku loku. Pa pārsteidzoši izcilajiem Viļņas velo celiņiem aizbraucu līdz Žalieji ežerai, kur izbūvēta skatu platforma no kuras it kā redzams ezers ar baigo panorāmu uz koku galotnēm. Not great, no terrible. Vieta ok, lai izdzertu koliņu un brauktu mājās. Rīgai pavisam noteikti ir ko pamācīties no kaimiņiem veloinfrastruktūras jautājumos.
    Šodien ar Boltiņu aizbraucam līdz Gedimina tornim. No sākuma ar funikulieri uzbrauksim augšā, ja jau reiz esam šajā pilsētas pusē un pēc tam dosimies uz Trīs krustu kalnu. It kā gribējām uzkāpt arī pašā tornī, bet iekšējais skopulis izrādījās stiprāks par 8e biļeti. Ejam uz kalnu!
    Aptuveni 20 minūšu gājiens un esam klāt. Lai arī no Gedimina torņa kalna ir lieliska panorāma pār pilsētu, bet Krusta kalnam ir viens pamatīgs bonuss. No Gedimina torņa kalna neredz Gedimina torni ar pilsētu kopā - no Krusta kalna gan redz!
    Pēc mazās pastaigas nedaudz piesēžam atpūsties parkā uz soliņa, un tad jādodas sameklēt kāda pusdienu vieta, kur ieturēties. Pēc tam gan jāiet mājās nedaudz uzlādēties tam kāpēc mēs šeit braucām.