• Day 2

Traķu pils

May 21, 2023 in Lithuania ⋅ ☁️ 15 °C

Patagonijas ceļojumā vairāk nekā divas nedēļas izlaidu velo treniņus, tāpēc morālie šoreiz neļāva izlaist vēl dažas dienas. Opelī taču var iekrāmēt visu - riteni tajā skaitā. Neliegšos, ka piecelties ap 7 no rīta, kamēr visi pārējie izrubijušies snauž nav ļoti viegli, bet saņēmos. Ap 7:30 startēju no mājām un dodos uz Lietuviešu lepnumu - Traķu pili. Iepriekš sagatavoju maršrutu tā, lai interesantākas vietas būtu redzamas pa ceļam. Kaut kā likās, ka Traķi ir nedaudz tālāk no Viļņas. Vajadzēja tikai nedaudz vairāk par stundu, lai aizmītos ar velo turp. Turklāt tas nebija pats taisnākais ceļš un arī ne ātrākais.
    Tik agri pils apkaime vēl izslaucīta tukša, bet tā kā šodien ir izcils laiks, tad noteikti tūristu bari vēl saradīsies.
    Lai salasītu vismaz tādu km apjomu, lai būtu bijis vērts ņemt riteni līdz jāizmet vēl papildus loks, pirms došanās atpakaļ. Ceļi lieliski - tikai braukšanas vaina. Bet mani pārsteidza reljefs. Salīdzinot ar Pierīgas plakano "pannu", šeit jau ir stāvumi, kur pabraukt augšā un paripot lejā. Pa 90km savākti 730 vertikālie metri.
    Jābrauc mājās - duša - maize un dodamies ielās. Kad atgriežos, tad tā vien citi augšāmcēlušies.