Verwaaid...dag 8

July 7, 2019 in Denmark ⋅ ☁️ 14 °C

Het is licht bewolkt als we opstaan en onverminderd fris, ook de wind doet goed haar best... in de loop van de dag krijgt de bewolking de overhand.

Als het gaat zo als we graag willen is dit onze laatste dag in Nykobing, ondanks dat we het hier erg naar ons zin hebben willen we graag verder varen richting het doel van onze reis Kopenhagen!

De bemanning van de La Rhenane ( NL) kijkt uit naar de finale van het dames voetbal tussen Amerika en Nederland en in overleg met Willy wordt besloten dat we om 19.00 uur palaver houden in het clubhuis.

Iedereen is op tijd aanwezig de route wordt uitgezet, kaarten bestudeerd, gewikt en gewogen en tot slot, met ieders goedkeuring, besloten dat we om 10.30 uur de touwen losmaken en naar Stubbekobing varen.
    Willy heeft nog een verheugende mededeling; er hoeft nog maar 1x havengeld betaald te worden, dus hebben we 2 nachten gratis gelegen!

Na nog een gezellig samenzijn verlaten we met enige weemoed voor de laatste keer het clubhuis, morgen op weg naar nieuwe avonturen...