Satellite
Show on map
  • Day 6

    Hoteldag

    August 30, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

    Når nu jeg skal være syg er det i det mindste det rigtige tidspunkt!
    En dag på hotellet, jeg har sovet hele formiddagen og hen ad eftermiddagen. Morten kom tilbage 15.30 og så gik vi en tur i Westfield Mall, bare for at jeg kom lidt ud! Fik lidt frokost og så gik vi i mærkelige butikker for at finde en rejsepude til hjemturen.
    I Sydney er der rigtig mange asiater og det kan ses i bybilledet i form af de mange kinesiske, koreanske og japanske restauranter og butikker. I en af butikkerne vi var i, følte det mere som om vi var i Japan end det man forestiller sig Australien være. Morten var meget tålmodig mens jeg gik og kiggede på alle de mærkelige køkkenredskaber, rengøringsbørster og andre nyttige ting de nu engang har i Japan!
    Den korte tur i centret var rigelig aktivitet for mig og jeg kravlede i seng igen da vi kom tilbage til hotellet. Heldigvis er det ikke helt så slemt som i går og jeg satser på at komme ind til byen i morgen.
    Read more