Satellite
Show on map
  • Day 34

    Cruise de Ferro

    October 8, 2022 in Spain ⋅ ☀️ 26 °C

    To miejsce zasługuje na osobną notatkę ze względu na ważność, symbolikę i emocjonalność ,która nam się z nim wiązała. Jest to miejsce gdzie kładzie się pod krzyżem zwykle mały kamień który przywozi się z domu lub który był powierzony naszej opiece aby go tam właśnie zanieść. Ma reprezentować ciężary życiowe, trudne sprawy, modlitwy, prośby o zdrowie, ład w głowie, ciężkie rzeczy, których nie chce się więcej nosić w życiu. Mieliśmy sporo kamyków, parę dołożyliśmy od siebie dla tych co nie mogli ich nam dać i parę dla tych co nie dali a powinni. Jednym z powodów dla, którego nie pozbyłem się plecaka jest to, że chciałem dokładnie czuć ich ciężar. Początkowo była to tylko symbolika, ale później kiedy codziennie myślałem sobie o tym co te kamienie przedstawiają i czym są dla mnie i dla innych które nam je powierzyli, łącząc to z codziennym wysiłkiem fizycznym i psychicznym, jednocześnie napełniając każda intencje/kamień modlitwą, nabrało to zupełnie innego wymiaru i wartości. Kładąc każdy jeden kamień, każdą jedną myśl pod tym symbolicznym krzyżem z usypana górą z kamieni pozostawionych przez poprzednich pielgrzymów, dawało uczucie spokoju i wypełnienia. Nie mam dobrego talentu aby to właściwie opisać ale było to coś bardzo mocnego.Read more