• Day 8

Menidi

May 26, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 17 °C

Piękny dzień, który po płaskim terenie dał nam możliwość poznania Grecji zupełnie z innej perspektywy. Okazało się że najwyższa góra było miejscem naszego startu. Przemieszczaliśmy się gajami cytrynowymi, pomarańczowymi, kiwi i gajami oliwnymi.
    Dotarliśmy do końca drogi, która troszkę wyglądała jak malutka wyspa, a na niej znajdował się kościół Panagia Koronisia poświęcony Marii z czasów bizantyjskich . Był zamknięty i tylko można było go zobaczyć z zewnątrz. Mieliśmy piękny obiad w opuszczonej knajpie. Która ożyła natychmiast jak żeśmy się zatrzymaliśmy.Gospodarz musiał zadzwonić po córkę aby się dogadać i dostaliśmy przepiękny obiad ze wszystkim co kojarzę się z greckim jedzeniem. Później bardzo klasyczna i lokalna tawerna gdzie grali w karty w jakąś nieznana grę bardzo głośną i emocjonalną.
    W Greckich restauracjach często kiedy zamówi się określaną ilość piwa lub innych rzeczy dostaje się mezzo czyli apetizer czyli takie mały tapas. Dzień zakończył się przed północą czyli sukces.
    Pawusiowi zespół się rower i jutro czeka nas logistyczne rozwiązanie tego problemu. To tyle na dzisiaj jutro będziemy o tym myśleć jak to dalej się poroczylo