• Day 39

Molinaseca

September 26, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 18 °C

Dzisiejszy dzień był przepiękny. Pomimo fizycznego wyczerpania, obfitował w przepiękne widoki i emocje, głównie związane z dojściem do Cruz de Ferro, gdzie pozostawiliśmy nasze jak i również naszych bliskich kamienie, które tak naprawdę nieśliśmy ze sobą już od Milwaukee. Towarzyszyły nam w każdym momencie dnia , podczas codziennego pokonywania zarówno odległości jak i związanych z tym naszych fizycznych trudności . Codziennie myśląc o nich , o tych kogo reprezentują i jak ważne są dla każdego. Codziennie nabierały one coraz większego znaczenia w naszym życiu, gdyż pragnęliśmy im nadać jak największą ważność w tym co reprezentują... Złożyliśmy je w tym tak bardzo znaczącym miejscu wierząc, że zostaną dobrze przyjęte. Było to dla nas bardzo głębokie przeżycie, uczucie wielkiej radości i wdzięczności z momentu dotarcia tutaj , a jednocześnie powagi i zadumy nad każdym kamyczkiem z osobna .... wszystkie intencje w nich zawarte dalej będą towarzyszyć nam w codziennym dniu wędrowania i codziennej modlitwie w naszej dalszej drodze do Santiago ....
    Dzisiejsza droga wyjątkowo górska, początkowo z dużym podejściem, ale potem z okrutnym zejściem. Na koniec wszystko bolało i z dużą radością powitaliśmy koniec tej bardzo uciążliwej drogi.
    W dół szło się wąskimi kanionami gdzie spod był uformowany z różnych głazów, skały, która przypominała wylana ale zastygłą lawe. Dotarliśmy do urokliwego miasteczka Molinaseca dopiero pod wieczór. To chyba najbardziej fizycznie wyczerpujący dzień dla nas od początku naszego wędrowania. ..