Satelita
  • Dzień 2

Vogel in slap Savica

30 lipca 2020, Słowenia ⋅ ☀️ 28 °C

Kljub temu, da soba nima klime, ponoči ni bilo vroče. Niti napovedanih neviht ni bilo, čeprav je koliko smo videli kar lep del Slovenije. Na zajtrku dobim potrditev, da so dejansko Francozi najbolj čuden in neotesan narod. Vsi pri zajtrku imamo maske, samo Francozi se prave “francuze” in šetajo z blago telečjim pogledom, ker očitno ne znajo ne angleško, pa tud grafičnih prikazov z masko na obrazu ne znajo brati ....kjerkoli na svetu smo že potovali....samo ti šalabajzerji dejansko izstopajo. Ne delamo panike, samo da mi francuz zeha in se pači pred mano brez maske, preden pridem na vrsto, da si vzamem kavo in kruh me pa moti. Skratka, francozi so šalabajzerji.

Po zajtrku pa na Vogel. 5km stran od nas je nihajka, vozi vsake pol ure, za nas tri, družinska karta povratna 50 eur. Sem že rekel, da Slovenija ni poceni? Na vrhu Vogla, preko 1500 nadmorske višine smo hitro in odprejo se fantastični razgledi. Triglav naravnost pred Voglom na severni strani, spodaj panorama Bohinjskega jezera. Lepo res. Sprehodimo in prehodimo se v “objemu” Julijskim alp, se popeljemo še s sedežnico do Orlovih glav, si zaželimo vsak nekaj pri “zvoncu želja” in opazujemo jadralne padalce kako se spuščajo v brezno in uživajo. Kulinarično preizkušanje je danes “štruklji tris”, ajdovi z orehi, skutini, ajdovi s skuto....fino.

Vrnemo se v dolino in še malo naprej gremo do slapa Savica. Največji naš pesnik je svojo epsko pesnitev spisal z navdihom tega slapa. :) Lepo je, samo do slapa je 20 minut, 20 minut stopnic...po 32 stopinjah celzija pa že potočiš malo znoja :)

Vrnemo se na lahko kosilce do nastanitve, malo počitka, popoldne pa uvajalna tekma v mini golfu (jutri golf na pravem igrišču v Kranjski gori) in potem na burger v gostilno Foksner. Včeraj ni bilo prostora, danes obvezno ga moramo dobiti. Baje so burgerji “bogovski”.

Jutri pa naprej, Kranjska gora nas čaka.