• Day 5

Ubud - pěší výlet

August 20, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

Dneska jsme si pospali, vstávali jsme v 9. Tedy Adam vstával v 6, nechápu.
    Dnešní den chtěl každý trávit jinak. Já s Pavlem a Adamem jsme si šli na snídani a do tržnice. Vítek s Terkou ještě spali. Vítek si pak šel sám pro snídani a shaker. Terka taky sama, málem ji u toho sežral pes.
    V tržnici jsem si koupila sarong (šátek kolem pasu, vhodný na pláž, do města i sopku 😉. Pavel si koupil tričko se slonem.
    Na výlet k rýžový políčkům jsme šli nakonec všichni. Byla to úžasná procházka, jednomu týpkovi jsme prošli bytečkem, říkal tomu art muzeum. Celkem záhy jsme potkali zajímavý warung (restauraci), tak jsme ji vyzkoušeli, někdo si dal jídlo, někdo ne. Pak jsme pokračovali dál, po chvíli se cesta 1,5m změnila na cestičku 40cm, vpravo tekl potůček, spíš stoka, vlevo byla hluboká soutěska zarostlá liánovitymi rostlinami, banánovníky a bůhví čím. Přešli jsme mostek a vraceli se po druhé straně soutěsky. Lákala nás jedna hospůdka za druhou. Neodolali jsme, kdo neměl jidlo v minulé hospůdce, dal ho teď, ochutnali jsme také home made sangrii. Pak jsme se vrátili do Ubudu a plynule přešli na trasu "Campuhan ridge walk", cestou byla výborná zmrzlinka, o pár set metrů další hospůdka, kterou jsme nemohli minout. Dneska je to obzvlášť náročné na konzumaci. Pavel někde po cestě vytrousil kartu 😞, naštěstí jich máme víc. A dalsi hospůdka, tentokrát na večeři a drink. Zpátky do Ubudu jsme šli po tmě, bylo to stejnou cestou, tak to bylo dobrý. Stavili jsme se v nápojovém krámě pro pivo, víno a "portské", chvíli poseděli v altánku v zahradě ubytka a šli brzy spát. Zítra chceme vstávat v 7, protože nás čeká dlouhý výlet.