Satellite
Show on map
  • Day 21

    Dag 23: Queenstown (Wanaka en Arrowtown)

    December 2, 2022 in New Zealand ⋅ ☁️ 17 °C

    Mijn enige echte vrije dag in Queenstown en de regio. Er is hier zoveel te doen, dat je eerder een week nodig hebt om alle activiteiten te doen en ook te genieten van de leegheid en stilte op het Zuidereiland.
    Ik besluit om niet de adrenaline op te zoeken maar vooral de omgeving te bekijken.
    Met een georganiseerde tour bezoek ik vandaag Wanaka en Arrowtown.

    Eigenlijk spreken in dit geval de foto's meer dan mijn verhalen. Je kan blijven staren naar de besneeuwde bergtoppen, de invasieve lupine en andere planten met hun kleurrijke bloemen en de rotsformaties.
    De zon verlicht alles extra en ik laat alles op mij inwerken.

    Arrowtown blijkt echter een overgewaardeerd dorpje te zijn, wat ik niet per se had hoeven zien achteraf. Maar het ijs was lekker en het was een korte stop maar.

    In de avond tref ik Mandy en Audrey weer, en eten we samen aan het water. We houden het kort van de wekker staat morgen om 04.15 weer
    Read more