Hello chiang khan, bye udon thani

July 20, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

Nou, dat was me een ontbijt vanochtend, heerlijk eitje dat wel, maar we zaten letterlijk tussen de oude mannen met allemaal thaise vrouw/manvrouw/vrouwman. Sommige met kinderen, sommige zonder, heel apart publiek in ieder geval, dus als de wiedeweerga richting chiang khan! Ook wel het klein Zwitserland genoemd.
    Onderweg een tussenstop gemaakt in Phu Phra Bat is een historisch park met prachtige rotsformaties waaromheen religieuze heiligdommen zijn gebouwd. Sommige formaties bevatten ook prehistorische rotsschilderingen. Echt cool!
    Daarna door richting Chiang Khan, eerst richting de Skywalk een glazen brug met een prachtig uitzicht over de mekong en de prachtige natuur van thailand en laos.
    Door naar ons nieuwe onderkomen, 2 houten huisjes groen gelegen in een mooie tuin met een uiterst vriendelijke eigenaresse.
    Vanavond gegeten langs de mekong en een rondje gelopen over de walking street. Nog een mooie soort lampion gekocht, die we thuis kunnen ophangen. Nu op tijd slapen, morgen om 6 uur vertrekken om bij de monikken te kijken.