Chiang khan - monikken & massage

July 21, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 25 °C

Vandaag vroeg op voor jack & ik, want we wilden om 6 uur bij het eten geven aan de monikken zijn. Het stortte vannacht van de regen, dus we hadden wel enige twijfel of het door zou gaan. Vandaar dar we de kids maar even hebben laten liggen. Wij toch maar gewoon gegaan, blij toe. Onderweg nog een drupje regen, maar daarna werd het droog.
    Bij een vrouwtje kochten we wat eten, wat we aan de monikken konden doneren. Mooi gezicht zo in het straatje met alle oude houten huisjes.
    Na een kort rondje door het dorp een kopje koffie gedronken. Even wakker proberen te worden :)
    Op weg naar de auto liepen we langs een massage, waar allemaal touwen in de licht hingen. Was eigenlijk nog niet open, maar we konden toch een massage krijgen om 07:15 :) deze dames liepen letterlijk over je heen en hielden zich vast aan de touwen als ze over je heen liepen. Op het eind ging de oude dame zelfs boven op mijn schouders staan terwijl ik zat, best pittig, maar daarna wel lekker. Nu in ons huisje, kids wakker gemaakt en straks op de fiets naar het ontbijt.