• Day 14

Fietsen door chiang khan

July 21, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 25 °C

Na terugkomst in ons onderkomen hebben we de kids wakker gemaakt en zijn we op de fiets richting ontbijt gegaan. Na het ontbijt richting de kaeng khu kut gereden.
    Onderweg met hulp van een lerares (die geen engels kon) en 3 studenten soort wensbootjes gemaakt. Het geloff zegt hier dat je het wensbootje in de mekong moet laten varen en er niet meer naar mag kijken, zodat alle nare zaken wegvaren en je het goede zelf meeneemt. Erg grappig en met google translate kom je hier echt een eind!
    We hadden een prachtige fietsroute met fietspad, maar tjonge wat was het weer heet. Gestopt bij een tempel voor wat water en door richting Kaeng kan kut. Lukt dorpje, uitzichtpunt op een berg in laos en leuk eenvoudig restaurant. Op de terugweg zagen we de donkere wolken boven Chiang Khan(check de video) toch maar even een drankje doen bij een restaurant. Geen druppel regen hebben wij gehad, maar in Chiang Khan was het aardig nat. Emma, jack en ik een extra voetmassage genomen en daarna terug naar ons huisje, even relax.
    Vanavond lekker gegeten, nog een rondje over de walkingstreet, lekker drankje gedaan en nu naar bed. Morgen weer vroeg op, zonsopgang op een berg zien…. Hopelijk :) fijne avond