• Day 1

New Delhi

August 19, 2022 in India ⋅ ☁️ 30 °C

יום ראשון בניו דלי
    נחיתה רכה עם ה- high society של דלי.
    אני מתארחת בבית שהקשר שלי אליו מוזר ביותר: טוני קןוולאג'יט סינג (singh) הוא אח של חברה טובה של אחות של סבא שלי- קשר קצת מעורפל אבל האירוח פה כל כך נעים וחם שהקשר מרגיש הרבה יותר קרוב.
    טוני וקומקום, גרים ב- פרינדס קולוני, שכונת יוקרה בדלהי. יש כאן לפחות חמש משרתים שהתקשורת שלי איתם מתקיימת דרך הגוגל טרנסלייט. חלק בהינדי וחלק בבנגלי. מעניין שההודים מדברים באנגלית אחד עם השני כי שפת האם של כל אחד בעיר הגדולה היא שונה לחלוטין. בחיים שלי לא קיבלתי כזו היתיחסות של high society

טוני הציע לי ללכת לבית הכנסת כיוון שיום שישי היום. מסתבר שזה הוא הבית כנסת היחידי בכל צפון הודו. הוא אפילו היה קונסרבטיבי!!
    התפילה הייתה קצת משונה אך מפה לשם היו קצת מנגינות שהכרתי (עושה שלום במרומיו)
    לבית הכנסת נסעתי באוטורישקה (כנראה שזה לא השם הנכון) נסיעה שהייתה חוויה בפני עצמה , עגלה פתוחה לרווחה בתוך כביש סואן, מדי פעם במקום צפירות שומעים קצת ציפורים.
    לא יכולה לכתוב על היום שלי מבלי להתייחס לארוחת צהריים הסופר מיוחד שאכלתי עם טוני. קיבלתי צפטי שעשוי במקום, דל תבשיל תפוחי אדמה ושעועית, ויוגורט מתובל
    למנה אחרונה מנגו מרענן וחמאתי. כןכן חמאתי ומרענן הולך ביחד (מדובר בפלצנות עם בסיס )
    סיפרתי לטוני שדוד שלי, ישי, מגדל מנגו בישראל, הוא ענה שאין היום פרי שאי אפשר לגדל בישראל 0- הוא צודק