Day 2

August 20, 2022 in India ⋅ ☁️ 27 °C

כמו נסיכה, קיבלתי מטוני המארח שלי מכונית ונהג שלקח אותי לאטרקציות סביב דלהי

1. מקדש הלוטוס, ווישלו (הנהג הנחמד שלי) הצטרף אליי לביקור במקדש הבהאיי. הורדנו נעליים כדי להיכנס פנימה ובפנים ישבנו בערך 50 איש בשקט מוחלט, לא חושבת שהיה אפשר להשיג רגע כזה במערב

2. מסגד המועולי Jama masjid שנבנה במאה ה13. מבנה מרהיב מקושטב כיתובים באורדו מאבני גיר אדומות. אתר של יונסקו.
    פגשתי שם את לוקש, בחור הןדי מהדרום וטיילנו ביחד סביב המסגד. בגלל שהמצלמה שלי גרועה, סיגלתי לעצמי הרגל למצוא אנשים עם מצלמה טובה ולקבל את התמונות שלהם - המצלמה של לוקש ממש טובה
    דרך אגב לוקש זה שם נרדף לשיבה האל ההינדי הגדול

3. מקדולנדס - קצת מתביישת להודות בזה אבל טוני אמר לי לאכול משהוא מערבי עד שהבטן שלי תתרגל להודו , אני ממושמעת אבל זה כנראה לא יקרה שוב

4. המבצר האדום, מבנה מרהיב של מנהיגים הינדואים מהמאה ה-16 . הסתובבתי שם בין המבנים היפים וכל חמש דקות מישהוא ביקש להצטלם איתי. הרגשתי מוזר כי זה לא היה היום הכי מחמיא שלי הייתי די מגעילה מלאה בזעה ולבושה בסתם חולצה ומכנסי טיולים.
    אז, קלטתי שמתוך מאות אנשים שנמצאים במבצר אני הייתי האדם היחיד עם מראה אירופאי אז כמו סלבריטאית הצטלמתי לפחות 20 פעמים, אפילו עם מוסלמים. (תהיתי אם נם עדיין היו רוצים להצטלם איתי אם הם היו יודעם שאני ישראלית....🤔)
    5. ארוחת ערב עם טוני וסאני בClub השכונתי. סאני עבד עם טוני לפני הרבה שנים מול הסובייטים, שם הם הרוויחו הרבה כסף ומאז הם חברים ממש טובים. היום הוא חי בלונדון ווהוא בא לביקור בדלהי. נהנתי איתם מאוד ושתינו כמות בלתי רגילה של יין הודי. כן, יש דבר כזה והוא היה ממש טעים