• Day 6

עמק הנוברה,אופניים ודיונות

August 24, 2022 in India ⋅ ⛅ 14 °C

יצאנו היום לטיול שלושה ימים בעמק הנוברה. מונית 6 אנשים ונהג צמוד אלינו. החיים הטובים!

מרגישים את הודו בשתי דרכים, האחת היא דרך הנופים המדהימים. השנייה קשורה לחווית הנסיעה בכבישים המפותלים בלי גדרות מעל צוקים עמוקים. האווירה טובה, והמוזיקה פועלת בלי הפסקה. אז התרגלתי די מהר...

העצירה הראשונה הייתה לטיול אופניים , ירדנו הר שלם בבמשך שלוש שעות. קצת מלחיץ בהתחלה אבל שווה כל דפיקת לב מיותרת. נופים מדהימים, סטייל ערבה רק שהלדאק ההרים גבוהים פי שלושה וביניהם יש גם כאלה עם פסגות מושלגים וקרחונים. למטה, זרם נהר של מים צלולים ולידו גדלו הרבה עשבים שהכניסו קצת צבע למדבר המוזר של לדאק.
    בסוף הטיול שתינו צ'אי חם ומתוק, הצ'אי הכי מספק שהיה לי עד עכשיו.
    משם המשכנו בנסיעה שיורדת אל העמק, נהר עצום וחום נמצא במרכז, המראה מרהיב.
    הנהג עצר לנו באיזור של דיונות חול לבנות ויפיפיות. אני מטיילת עם 4 בנים, אז כמובן שעשינו שם טיול טרקטורונים, אני אפילו נהגתי!. האמת שהרגשתי לרגע בדובאי, סגר לי את הפינה לנסוע לשם (; אבל בלי קשר היה ממש כיף לנהוג למרות שכשאני נהדתי כולם עקפו אותי ( לא סיפרתי שאין לי רשיון)