Satellite
Show on map
  • Day 2

    Welcome to vancouver

    August 30, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 17 °C

    אחרי 17 שעות טיסה, נחתתי בצד השני של העולם, בעיר שהיא סוג של התחנה של איים צמודים: וונקובר
    מהכירות של 24 שעות הבנתי שוונקובר זו עיר שקל לחיות בה.
    יצאתי משדה התעופה, עליתי על המטרו ומשם היישר לתחנה הממוקמת כמה דקות הליכה מההוסטל שלי. ציפיתי להתברבר בזכות כישרונות הניווט הנחותים שלי והעייפות הגבוהה אבל וונקובר זו עיר קלה בה והיא מתחשבת עם תחבורה ציבורית שאני יכולה רק לחלום עליה. אני מאחלת לעצמי להמשיך לחשוב ככב ב4 חודשים הקרובים

    אני לא אוהבת לעשות תכנונים אז כשאני מגיעה לעיר חדשה אני מתחילה בfree walking tour , סיור שהוא רחוק מלהיות בחינם, שלוש שעות של הליכה והכירות ראשונית עם העיר.
    המדריכה הגיעה לוונקובר לפני שנה וחצי מאיראן וכבר עושה טיולים לתיירים. היא הייתה ממש נחמדה ואפילו סיפרה בדיחות לא רעות
    למשל..

    איך גורמים ל-40 קנדים לצאת מהבריכה תוך 3 דקות? ????????

    אומרים:
    בבקשה תוכלו לצאת מהבריכה?

    כן הקנדים נחשבים לעם הכי מנומס והכי נחמד. אני כבר חוויתי את זה על בשרי. לומר לאיש זר have a beautiful day זה עניין של שגרא, כל מי שביקשתי ממנו עזרה בהתמצאות עזר לי מאוד ואפילו הייתה לי שיחת נפש עם נהג האוטובוס שחולם לעבור לחניה שבקריטים,

    הסיורים האלה כיפים כי מקבלים כל מני המלצות לפעילויות נוספות ( טוב לאנשים כמוני שלא אוהבים לתכנן מראש), הסיור עושה סקירה ראשונית של העיר והכי חשוב נותן קצת ערך מוסף שקשה להבים לבד.
    המדריכה האיראנית סיפרה לנו אגדה אינדיאנית יפה על ההר עם שתי הפסגות המכונה the sister mountain
    פעם לפני שהאירופים פלשו לאזור היה מנהג שראש השבט עורך לבנותיו שמגיעות לגיל הבגרות מסיבה ענקית, הבנות רשאיות לבקש איזו מתנה שהן רוצות. שתי הבנות של הצי'ף החזק ביותר באזור, ביקשו כמתנה ליום הולדתן להזמין למסיבה את כל האויבים של אביהן. הצי'ף נאלץ לעמוד בהבטחתו וערך מסיבה מפוארת שאליה הזמין את כל אויביו. בסוף המסיבה הבנות נישאו לבניהם של האויבים ולאחר מכןמשרר שקט ושלום באזור במשך שנים.
    אהבתי את האגדה גם משום שהיא מוכיחה שנשים צריכות לנהל את השלטון ...💃אבל במיוחד בגלל שהיא משקפת את אווירת השלום והקבלה שהעיר הזו משדרת.
    עוד דבר מעניין הספריה הציבורית תוכנה על ידי יהודי קנדי שהחליט לבנות אותה בצורה של הקולוסאום. הרעיון שעמד מאחורי הבחירה הסו היה שאם פעם היו מפגינים עוצמה על ידי כוח ואלימות, היום מפגינים עוצמה באמצעות ידע.
    כבר הספקתי לחנוך את הספרייה אחר הצהריים, בכל זאת יש לי עדיין עבודות לסיים 😅
    שמחה מאוד שבחרתי בעיר הזו,
    ואמשיך לעדכן
    שולחת לכולם חיבוקים ונשיקות ❤
    נעמה
    Read more