• Day 3

שבוע התאקלמות

August 31, 2023 in Canada ⋅ 🌙 18 °C

היום אני חותמת שבוע בוונקובר. הזמן טס מצד אחד מצד שני לא זז. כל כך הרבה דברים חדשים לגלות להבין להפנים לזכור...
    מאתגר להיות מהגרת אין ספק.
    אבל בין כל הסידורים הקניות הטעויות והתברברויות הצלחתי להכיר מהמון אנשים חדשים לטייל באזורים יפיפיהים ולראות חיות שלא ראיתי מסתובבים חופשי בטבע בחיי.
    ממש 15 דקות הליכה ממרכז העיר של וונקובר down town אזור של גורדי שחקים עצומים מזכוכית כחולה מנצנצת, נמצא stanly park. מדובר בשמורת טבע עצומה של יער עבות עם עצים בגבהים של עשרות מטרים. השמורה מלאה במסלולי הליכה ואופניים לא סלולים שמאפשרים ללכת בטבע מבלי להרגיש את העובדה שהשמורה נמצאת כמה דקות הליכה מהעיר הגדולה.
    ראיתי ינשוף יושב על עץ ומתאמץ לדעתי בחשיבה על עניינים ברומו של עולם. אפילו ראיתי סנאים שחורים. כאן הסנאים בצבע שחור.
    הפארק נמצא על שפת הים. על החוף מצאתי המוני צדפות בצבע סגול כחול כסוף יפיפיות. אבל הכי ריגש אותי היה למצוא כוכבי ים אמיתיים משתזפים להם על החול.
    לא הזכרתי שאת הטיול לstanly park עשיתי עם חבורה של שוודים שהכרתי בהוסטל שעושים כמוני סמסטר חילופין. בהתחלה הם השתדלו לדבר באנגלית בשבילי עד שזה היה באמת מעייף ומאז רוב המילים שהבנתי היה יהאא יהאא ופאקימג קפיטליסמוס אמריקניסמוס (;

ביום שישי עברתי למגורים באןניברסיטה. בשכונת Fairview Crecent. דירה יפיפיה ביתית עם שותפות מקסימות
    אחת מטקסס
    אחת מצרפת
    אחת מהודו
    אחת מישראל
    כבר התגבשנו בארוחת דירה ובמסע קניות ציוד לבית.
    מאוד מוזר, הדירות כאן מגיעות עם מיקרוגל אבל לא עם כרית. עם מדיח בלי צלחות... קנדים לא הצלחתי לפצח אותם עדיין

פגשתי גם כמעט את כל הישראלים שהגיעו איתי מהארץ. היום כבר עשינו שקשוקה אצלי והלכנו לחוף של האוניברסיטה. כדי להגיע לחוץ צריך לרדת בערך 40 מדרגות תלולות, הדרך מהממת עצים עצומים וסבך ירוק. בסוף מגיעים לחוץ שבו לבוש הוא רשות.
    מהר מבינים שמי שבעיקר מנצלים את זכותם להיות ערומים הם גברים בני 50 פלוס. אוכלוסיה מעניינת. הדבר הכי מוזר היה שמוכר הגלידה הסתובב בכל החוף עם כובכ ווסט עליון ארגז גלידה וזהו.
    מסתבר שלא רק בגרמניה יש FKK (תרבות של תת לבוש)
    אתמול הייתה לי גם פגישה כיפית עם שרון שעבדה עם סבא יאיר בECF הסתובבנו בצד המזרחי של וונקובר אזור שהיא לא הייתה בו המון זמן וגילינו בילד את כל הבניינים החדשים. למשל בניחן עמק שמורכב משני בניינים המחוברים על ידי בריכה שקופה. הולכי הרגל החדים יכולים להרים את הראש ולצפות בשחיינים