• Day 14

שבוע ראשון ב UBC

September 11, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 19 °C

וונקובר נמצאת שלוש שעות נסיעה מארה"ב, אין ספק שהקרבה מורגשת. סגנון הבתים, הסופרים הענקיים המשקאות הגדולים והאווירה באוניברסיטה שבה אני לומדת. ממש מהסרטים. יש כאן sorrorities ו fratts שזה בעצם סוג של קאט של סאודנטים שגרים ביחד ומתעללים אחד בשני פסיכולוגית. הכל מתועד בסרטי הוליווד.
    התחלתי לפני שבוע את סמסטר החילופים שלי פה באוניברסיטת בריטיש קולומביה. ביום הראשון חטפתי הלם תרבות. כשאמרו לי שיש פסטיבל "מועדונים" clubs של מאות דוכנים לא האמנתי. אבל כשהגעתי לשדרה המרכזית של האוניברסיטה וראיתי מאות אולי אפילו אלפי דוכנים של מועדונים מכל הסוגים לא הצלחתי להפסיק לסרוק את הברקודים. לכל משחק, מדינה, ספורט, מוזיקה דעה פוליטית יש כאן מועדון.
    אני כמובן התמקדתי בכל הדוכנים של המדינות כי הם עושים אירועים עם אוכל מעניין. (;
    הנרשמתי ל- , baking club, karate club singapor
    ועוד מלא clubs למיניהם. לא נרשמתי לisrael club. ממנו יש לי מספיק גם בלי להתאמץ.
    כבר בשיעור הראשון הבנתי שאני לא בקייטנה. כמות ההגשות שיש לי מארבעה הקורסים המסכנים שאני לוקחת גדולה בהרבה ממה שדימיינתי. אני לא באמת מתלוננת החומר מאוד מעניין.

ביום שבת יצאתי לטיול עם חבר גרמני שהכרתי בהוסטל. לקחנו אוטובוס, ספינה ועוד אוטובוס ואחרי שעתיים נסיעה שבהן נרגעתי רק אחרי שקניתי לעצמי קפה ומאפינס מהמאפייה הכי טובה בוונקובר ( breka bakery )
    הגענו ליער הצמוד לצפון העיר, יער עצום ויפיפה. טיפסנו בגבעה ופספסנו את הפנייה אל הדרך הארוכה 9 קילומטר לנקודת התצפית. האמת שבלב קצת שמחתי שטעינו בדרך. ירדנו בסיבוב המעגלי לנהר יפיפה מלא באפנים עצומות.
    ישבנו על הנהר ופשוט ספגנו וויטמין די. אני משתדלת למצאות את השמש בסוף העונה היפה לפני הגשם שמתקרב ויחזיר את צבע העור שלי להיות חיוור.
    אני חאט לאט מתרגלת לשגרת חיים כאן. שותפות שלי מקסימות ובדירה שלי יש בדיוק את האווירה שיוויתי שתהיה חי כאן.