• Day 27

Little Beach and Waterfall Beach

March 2, 2019 in Australia ⋅ ☁️ 19 °C

Vandaag vertrokken we weer verder vanaf Albany richting Esperance. In Albany waren nog een aantal prachtige stranden waar we graag heen wilde, dus vertrokken we redelijk op tijd vanaf het hostel. Als eerst stopte we bij Little Beach, zo little was het helemaal niet, maar het was wel onwijs mooi!! Vanaf Little Beach kon je klimmen over een rots om bij Waterfall Beach te komen, nog een super mooi strand. We konden helaas niet te lang blijven omdat we nog ongeveer 5 uur moesten rijden naar Esperance. De rit ernaar toe viel heel erg mee omdat Renee, Joachim en ik het heel gezellig hadden in de auto; keihard meebleren met onder andere Taylor Swift en Hollandse meezingers 😂. Eenmaal aangekomen op de camping hebben we de tenten opgezet. In de avond hebben we boodschappen gedaan en Fish en chips gehaald en dat opgegeten op de camping. We hebben nog wat gedronken met elkaar en zijn daarna lekker naar bed gegaan!Read more