Satellite
Show on map
  • Day 9

    27-10 Pohara

    October 27, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 11 °C

    We hadden gisteren besloten dat we vandaag zouden kijken of we die heuvel weer terug gingen. Maar eerst Pupu Springs. Ontbijt in de zon, bij de bron begint het te regenen. Toch erg mooi, ik kan me voorstellen dat deze plek heilig is bij de Maori's. Tijdens het klimmetje naar de bron, zie ik het wel zitten om nog terug de heuvel over te fietsen, Becky wil de kust zien, dus we besluiten om in Pohara te gaan staan. En dat vóelt toch lekker. Geen haast meer. Waarom kon ik dat nou zelf niet voelen wat ik écht wilde?
    Inmiddels stort het zo hard, dat we na de lunch in Takaka en de tweedehands winkel ons naar de tv room van de camping haasten. Daar kijken we een film. (Het blijkt een top 10 camping, hahaha, weer korting, jammer dat het dan nog steeds duurder is dan andere campings). Robin de campingbaas geeft ons de tip om een kwartiertje te fietsen naar "de Grove". Goede tip, wauw! Zelfs in de stromende regen. Nadat we de tenten hebben op gezet wordt het droog. Het zou een week regenen, ik klaag niet.
    's Avonds rugby gekeken. De All Blacks winnen. Ik voel me helemaal kiwi😊
    Read more