Satellite
Show on map
  • Day 22

    9-11 Hokitika: Help!

    November 9, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 11 °C

    Was toch geen gewone regen gisteren, alle wegen zitten dicht vanwege flooding. (volgens mij is er maar 1 weg die noord en zuid gaat). Schijnt 3 dagen te gaan duren, alleen de pas naar Christchurch schijnt open te zijn.
    Ik heb nog geen verdere info, heb zo een afspraak bij de dokter want mijn teen gaat niet goed. Daarna ga ik naar het info cetrum, maar dan slapen jullie al.
    Misschien ga ik wel retour Greymouth (als dat kan) en dan naar Christchurch. Kan ik daar meteen een tent kopen. Andere optie is hier hangen. En Hokitika heeft niet echt mijn hart gestolen, al ziet het er relatief aardig uit.
    Graag input, ik voel me even erg alleen. Heb geen Wifi, dit gaat via mijn vodafone abonnement.
    Help? Wat vinden jullie?
    Read more