Satellite
Show on map
  • Day 23

    10-11 Alles o.k.

    November 10, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 13 °C

    Gisteren de hele middag met mijn voet omhoog zitten wachten tot het echt pijn ging doen. Uiteindelijk 's avonds nog wel ibuprofeen geslikt "voor de zekerheid" maar eigenlijk voelde ik toen al bijna niets meer. Dat viel dus héél erg mee. Waar ik nog het meeste last van had was de nawerking van de enorme zenuwen. 's Avonds kom ik er achter dat ik waarschijnlijk mijn telefoon bij de drogist heb laten liggen.
    Alle lieve en nuttige berichtjes hielpen enorm, en ook dat de mensen hier zo lief zijn.
    Vanochtend naar de dokter voor opnieuw verbinden. Zit nu gewoon een soort dikke pleister op, eind van de week al een gewone zei ze. Ik voel er eigenlijk niets van. Ik kreeg zelfs dikke pleisters mee. Ben ik met mijn gisteren gekochte gaasjes, windels en extra ibuprofeen terug gegaan naar Westland Pharmacy, krijg ik zelfs mijn geld terug! Wat een kanjers. Mijn telefoon hebben ze inderdaad gevonden en naar de politie gebracht. Die blijkt het weekend dicht. Iemand die langsloopt en mij vertwijfeld ziet kijken zegt: gewoon er omheen lopen of er iemand is en dan op het raam of de deur kloppen. En dan doen ze hier gewoon open!
    Ik heb iedereens advies gevolgd en blijf nog een nachtje in mijn motel. Morgen rustig door ri zuid: het is de komende dagen goed weer aan de westkust, de weg is weer open (soms maar 1 baan) en de weg naar Arthurs pass is nu dicht! (weet niet hoe het met de trein is). Tegen de tijd dat ik bij een gletsjer ben, kan ik mijn schoenen weer aan.
    Ik ga zo een dutje doen.
    Vanavond naar de Glowworm Dell.
    Read more