Satellite
Show on map
  • Day 25

    12-11 Harihari

    November 12, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 15 °C

    Lekker geslapen. Ik krijg nog ontbijt ook. Ik ga echt proberen om een foto te sturen.
    Ik bel over mijn nieuwe tent, problemen met de levering, maar nou is hij wel besteld zonder dat ik hoef aan te betalen. Als hij niet komt heb ik nu een tip voor een vergelijkbare.
    Ik verzin zelf een stukje weg van de snelweg. Wel spannend of er niets is weg gespoeld, maar het gaat goed. Hugh uit Ierland fietst me achterop, we fietsen een stukje samen. Mijn teen gaat na 40 km een beetje kloppen, dus ik stop braaf in Harihari onder het motto: luister naar je lijf en doe rustig aan. Bovendien ben ik veel dichter bij de gletsjers dan ik dacht, en ik kan mijn schoenen nog niet aan. Kan gelukkig in de luwte staan en kijk van onder een zonnetje naar allemaal dreigende wolken.
    Read more