Satellite
Show on map
  • Day 41

    5-3 Terug in Ambury Park

    March 5, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 21 °C

    Gisteravond een prachtige zonsondergang, eindeloos kroelen met de honden, gezellig kletsen met Penny en Anita en later buiten met fietser Tim.
    Na net zo'n mooie zonsopgang vanochtend wordt de dag daarna een heel stuk sneller niet zo leuk dan ik al gepland had. Na 10 km of zo wordt het al druk en veel alternatieve routes zijn er niet omdat je steeds over een rivier of spoorweg of zo moet. Héél bijzonder ook de cycle lanes die om de klipklep ook gewoon weer verdwijnen. Volgens mij is het veiliger om ze dan maar helemaal niet te hebben. Ik blijf hopen op betere tijden, maar tot ín Ambury Park is het pet. En wat is Ambury dan een oase, zó gaaf. Ik had me zorgen gemaakt over het betalen, omdat dat alleen online kan. Maar er is nu een kampmannetje. Omdat ik zelf naar hem toe kom mag ik gratis! Het grasveld is nu open, blijkt het een hele gave camping te zijn! Enig nadeel: mijn kont doet zeer, zit niet zo lekker. Ik ben bekaf. Misschien blijf ik wel weer een extra nachtje.Read more