Satellite
Show on map
  • Day 3

    25-7 Bredelaar-Vierakker

    July 25, 2020 in the Netherlands ⋅ 🌧 21 °C

    Redelijk vroeg wakker en nog een tijd bij het geiten melken staan kijken. Ze melken er 1800( !). Ik had gisteravond nog langer staan kijken.
    En dan toch om half 9 wegrijden. Dat zware fietsen Is al een stuk minder. Nee, mijn conditie is niet opeens weer top, nee ik voel me niet opeens tien jaar jonger.
    Nee: ik heb mijn banden opgepompt!
    Rund. Ik reed achter op 1 bar bleek (nu 4) en voor op 2. En verder niets gemerkt, stoeprandjes, veeroosters. Met een andere fiets had ik al 10 keer op de velg gebotst en waarschijnlijk ook al een snakebite-lek gereden. Maar nu niets gemerkt, nou ja, dat zware fietsen dus. 1 bar, bizar!
    Dus Anton en Anja haal ik makkelijk, ik heb ook nog een stevige bries pal in de rug, en daar heb ik nu wél plezier van. Dus ik ben er al om half 2, veel eerder dan gepland, maar wel handig want dan breekt de grootste bui los. Casper en Anton zijn iets ingewikkelds aan het doen met kabels en leidingen in de grond. Casper glundert helemaal en is niet te stoppen. Hij gaat volgend jaar al naar de middelbare school! Hij heeft ook zelf een hut gebouwd, mét elektriciteit! Doet ie allemaal zelf. Knap hoor. Lekker bijgepraat ook. Anja haalt chinees, ook lekker. Tent achterin de tuin. 54,6 km.
    Read more