Satellite
Show on map
  • Day 4

    26-7 Vierakker - Exel

    July 26, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

    Het weerbericht is heel betrouwbaar, alleen het kan geen klok kijken. Het onweer van 5 uur vannacht komt nl om 11 uur, als ik samen met Anja en Anton een prachtige wandeling maak over Hackfort. Gelukkig kunnen we schuilen. En we hadden vlak daarvoor nog in de brandende zon koffie gedronken. Casper was voor zijn chocolademelk met slagroom en cake speciaal ook gekomen, op de fiets.
    En verder is het gewoon veel beter dan voorspeld. Om na tweeën fiets ik weg. Ik had 's ochtends al geprobeerd Freek te bellen, maar krijg steeds in gesprek.
    Ik fiets vervolgens op mijn 4 bar bijna alleen maar onverhard. Bevalt erg goed. Prachtig mooi daar. Freek en Ellen zijn er alleen niet, sta ik daar met mijn in Lochem gekochte fles wijn. De schapen lopen er wel. Maar ik weet niet zeker of ze nog gemolken worden. Dus ik vertrek toch maar naar de dichtstbijzijnde VeKaBo camping. Weer geen probleem om daar een nachtje te staan. Fijn. 30,7 km.
    Read more