Satellite
Show on map
  • Day 10

    1-8 De Westereen - Bert

    August 1, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

    Ik ben om tien over zes wakker omdat ik moet plassen. Het drupt. Op het moment dat ik me uit mijn slaapzak heb gewurmd: echte bui. Dan maar even niet plassen. Vindt mijn blaas niet leuk. Maar ik pak vast van alles in. Maar ja, die blaas. Toch maar regenjas pakken. Inderdaad: droog. Maar wel met mijn nieuwe waterdichte schoenen door het natte gras! Gaat goed. Ik kan mijn koffie en havermout nog buiten koken. Dan begint het weer te regenen. Ik weer naar binnen. Ondanks al dit gedoe fiets ik om 10 over half 8 (!) weg. Mooie fietspaden, rustige weggetjes. Prima. Ik doe nog een extra slingertje om een mini stukje 11 stedenroute te kunnen doen en omdat ik bang ben dat ik anders te vroeg bij Bert ben.
    Half 11. Koffie met Bert en Jo (de buurvrouw).
    Na Berts middagdutje richting Zwarte Haan voor flamingo's. Maar we zien alleen flamingo-spotters. Pas bij het mega vergroten op mijn tablet blijkt dat we ze toch hebben "gezien". Daarna samen met Bert aan de tent geknutseld zodat die een regengootje krijgt. Dat is het enige wat ik niet zo handig vind aan deze tent. Als je hem openritst krijg je een plens water in je nek. Het gaat vast werken, want het trekt helemaal open😏.
    Read more