Bolivia
Río Chioca

La Paz

February 12, 2015 in Bolivia ⋅ ⛅ 10 °C

Våknet Kl 10:00 og følte meg helt uthvilt :D spiste frokost sammen med Lupe og brødet de har her er utrolig godt, nesten samme type man har i Chile, noe jeg har savnet. Så er bare å forbedre seg på at tutu kommer til å legge på seg masse :p er på ferie så er lov å nytte og prøve ny mat og kose seg. Etter å ha spist frokost og tatt en deilig dusj dro vi inn til byen. Der fikk jeg en liten omvisning. Inn til sentrum så tok vi buss, her så er bussene litt anderledes en hva vi er vandt med. Her så er bussen en liten mini van. Man sier bare hvor man vil av til bussjåfører og betaler bare 2 kr. Helt sinsykt hvor billig det er her. Tilogmed taxien her er billig, her blir man enig om pris på forhånd og betaler mellom 10 - 20 kr, kommer også an på hvor mange man er og hvor langt man skal. Men så langt så er det rundt den prisen som er blit betale når vi har tatt taxi. La Paz er en flott by, mange hus overalt og bygninger. Her så spiser man middag Kl 12 - 13, og siden vi skule dra til Oruro med buss Kl 16 så ble det middag. Eller lunsj for min del :p. Dro til en restaurant som serverte tre retters som bestå av kylling suppe som forrett, kylling filet med grønnsaker som hovedrett og til slutt en dessert . Ble ingen dessert på meg før var stapp mett etter suppen. Til drikke hadde jeg en god vannmelon juice. Alt dette kom på 35 kr :D hehe helt sinsykt billig. Dro hjem for å gjøre klar tingene vi skule ta med, så dro vi til buss terminalen får å ta bussen til oruro.Read more

Río Chioca, Rio Chioca